• English
    • Türkçe
    • English
    • Dashboard
    • Profile
    • My Journals
    • User Page
    • Edit User Profile
    • Logout
  • Login
  1. DergiPark
  2. User Profile
  3. Asst. Prof. Dr. Berrin Arzu EREN

Asst. Prof. Dr. Berrin Arzu EREN

@baeren

UFUK ÜNİVERSİTESİ


Subjects

• Social Science


Journals

Journal of the Human and Social Science Researches
Journal of the Human and Social Science Researches
Author
Erzurum Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Erzurum Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Reviewer
Author
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Author
Balıkesir University The Journal of Social Sciences Institute
Balıkesir University The Journal of Social Sciences Institute
Author
Gümüşhane University Journal of Social Sciences Institute
Gümüşhane University Journal of Social Sciences Institute
Author
International Journal of Economics Administrative and Social Sciences
International Journal of Economics Administrative and Social Sciences
Author
Uluslararası Bankacılık Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Bankacılık Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi
Author
Başkent Üniversitesi Ticari Bilimler Fakültesi Dergisi
Başkent Üniversitesi Ticari Bilimler Fakültesi Dergisi
Author

Articles


A. ERTUĞRUL, B. EREN
ACCOUNTING OF SALES PROMOTIONS FROM IFRS 15 CUSTOMER CONTRACTS ACCORDING TO THE REVENUE STANDARD: EXPLAINING WITH BIST RETAIL COMPANIES and EXAMPLES, Erzurum Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (2021)
B. EREN
Impact of Monetary and Non-monetary Sales Promotions on Brand Equity in On-line Retail Sector, Balıkesir University The Journal of Social Sciences Institute, (2020)
A. DENİZ ÇAKIROĞLU, L. GÖDEKMERDAN ÖNDER, B. EREN
Relationships Between Brand Experience, Customer Satisfaction, Brand Love and Brand Loyalty: Airline Flight Service Application, Gümüşhane University Journal of Social Sciences Institute, (2020)
B. EREN, L. GÖDEKMERDAN ÖNDER
DETERMINING THE EXPERIENCES OF Z GENERATION CONSUMERS FOR ON-LINE SHOPPING: AN APPLICATION IN ANKARA, Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (2020)
B. EREN
The Impact of Perceived Service Quality and Corporate Reputation on Patient Satisfaction: A Comparative Research on Ankara Hospitals, International Journal of Economics Administrative and Social Sciences, (2020)
B. EREN
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Kapsamında Finansal Hizmetlerin Pazarlanması, Uluslararası Bankacılık Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi, (2019)
B. EREN, N. ERSOY
Müşteri Kayıplarını Önlemede En Etkin Telafi Stratejilerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Bankacılık Araştırması, Başkent Üniversitesi Ticari Bilimler Fakültesi Dergisi, (2017)
ULAKBİM Dergi Sistemleri
 
ULAKBİM Dergi Sistemleri