• Social Science
A. ERTUĞRUL, B. EREN
ACCOUNTING OF SALES PROMOTIONS FROM IFRS 15 CUSTOMER CONTRACTS ACCORDING TO THE REVENUE STANDARD: EXPLAINING WITH BIST RETAIL COMPANIES and EXAMPLES, Erzurum Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (2021)
B. EREN
Impact of Monetary and Non-monetary Sales Promotions on Brand Equity in On-line Retail Sector, Balıkesir University The Journal of Social Sciences Institute, (2020)
A. DENİZ ÇAKIROĞLU, L. GÖDEKMERDAN ÖNDER, B. EREN
Relationships Between Brand Experience, Customer Satisfaction, Brand Love and Brand Loyalty: Airline Flight Service Application, Gümüşhane University Journal of Social Sciences Institute, (2020)
B. EREN, L. GÖDEKMERDAN ÖNDER
DETERMINING THE EXPERIENCES OF Z GENERATION CONSUMERS FOR ON-LINE SHOPPING: AN APPLICATION IN ANKARA, Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (2020)
B. EREN
The Impact of Perceived Service Quality and Corporate Reputation on Patient Satisfaction: A Comparative Research on Ankara Hospitals, International Journal of Economics Administrative and Social Sciences, (2020)
B. EREN
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Kapsamında Finansal Hizmetlerin Pazarlanması, Uluslararası Bankacılık Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi, (2019)
B. EREN, N. ERSOY
Müşteri Kayıplarını Önlemede En Etkin Telafi Stratejilerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Bankacılık Araştırması, Başkent Üniversitesi Ticari Bilimler Fakültesi Dergisi, (2017)