• Marketing
• Customer Relationship Management
• Marketing Studies
• Consumer Behaviours
• Product and Brand Management
J. MARASHİ, B. DÜLEK
THE IMPACT OF THE APPLICATION OF TOTAL QUALITY MANAGEMENT ON THE SATISFACTION OF WORKERS: CASE OF PRİVATE SCHOOLS IN BURSA, Dicle University Journal of Economics and Administrative Sciences, (2020)
B. DÜLEK, İ. AYDIN
EFFECT OF SOCIAL MEDIA MARKETING ON E-WOM, BRAND LOYALTY, AND PURCHASE INTENT, Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (2020)
N. ÇİÇEKSAY, B. DÜLEK
AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN TÜKETİCİ SATIN ALMA DAVRANIŞLARINA ETKİSİ: VAN İLİNDE BİR UYGULAMA, Turkish Business Journal, (2020)
Z. ÇELİK, B. DÜLEK
MUTLULUK-DAVRANIŞ MODELİ: TÜKETİCİLERİN MENTAL İYİ OLUŞ HÂLİNİN ONLİNE FİİLİ SATIN ALMA DAVRANIŞINA ETKİSİ, Beykoz Akademi Dergisi, (2020)
B. DÜLEK
TÜKETİCİLERİN MARKA MEMNUNİYETİ İLE OLUMSUZ AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM VE ONLİNE ŞİKÂYET DAVRANIŞLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN ANALİZİ, Sosyal Bilimler Akademi Dergisi, (2019)
B. DÜLEK, Y. CÖMERT
TÜKETİCİLERİN GSM OPERATÖRÜ MARKALARINA YÖNELİK KAÇINMA DAVRANIŞLARI, Avrasya Sosyal ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, (2019)
B. DÜLEK, Y. CÖMERT
TÜKETİM KARŞITI EYLEMLERİN PAZARLAMA FAALİYETLERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ, Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, (2018)