Letter to Editor
BibTex RIS Cite

Açık ve uzaktan öğrenmede ölçme ve değerlendirme

Year 2018, Volume: 4 Issue: 1, 4 - 8, 31.01.2018

Abstract

    Açık ve Uzaktan öğrenme sistemleri çoğu kez formal/örgün öğrenme sistemlerinden daha hızlı değişir ve gelişir. Uzun süredir geleneksel ölçme sistemlerini kullanmakta olan açık ve uzaktan öğrenme alanı modern ölçme sistemlerini hızla kapsamına almaktadır. Yeni puanlama yöntemleri, yeni soru türleri, şans başarısının düzeltilmesi için stratejiler, alt gruplar için dezavantaj oluşturan soruları tespit etme yöntemleri sıklıkla gündeme gelmektedir.


References

  • Jung, I. (2005). Innovative and Good Practices of Open and Distance Learning in Asia and the Pacific. APEID, UNESCO Bangkok Occasional Paper Series Paper No. 3 Spratt, C.; Lajbcygier, P. (2009). E-learning Technologies and Evidence Based Assessment Approaches. Hershey. New York
Year 2018, Volume: 4 Issue: 1, 4 - 8, 31.01.2018

Abstract

References

  • Jung, I. (2005). Innovative and Good Practices of Open and Distance Learning in Asia and the Pacific. APEID, UNESCO Bangkok Occasional Paper Series Paper No. 3 Spratt, C.; Lajbcygier, P. (2009). E-learning Technologies and Evidence Based Assessment Approaches. Hershey. New York
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Murat Akyıldız

Publication Date January 31, 2018
Published in Issue Year 2018 Volume: 4 Issue: 1

Cite

APA Akyıldız, M. (2018). Açık ve uzaktan öğrenmede ölçme ve değerlendirme. Açıköğretim Uygulamaları Ve Araştırmaları Dergisi, 4(1), 4-8.