Book Review
BibTex RIS Cite

21. yüzyılda e-öğrenme: sorgulayıcı öğrenme toplulukları kuramına dayalı araştırma ve uygulama (e-learning in the 21st century a community of ınquiry framework for research and practice)

Year 2019, Volume: 5 Issue: 1, 117 - 125, 31.01.2019

Abstract

Yirmi birinci yüzyılda bağlantıcı dijital teknolojiler bireylerin düşünme, öğrenme ve davranış biçimlerini derinden etkilemektedir. Eğitim alanında da derin değişim sancılarına yol açan bu teknolojiler sağladıkları sürdürülebilir bağlantı, etkileşim ve işbirliği fırsatları nedeniyle e-öğrenmeye ilişkin kavramsal ve algısal yapıların değişmesine neden olmaktadır. Sorgulayıcı Öğrenme Toplulukları Kuramı (Community of Inquiry) bağlantıcı dijital teknolojilerin etkisiyle tekno-pedagojik gelişmeler doğrultusunda yeniden şekillenen e-öğrenme için tutarlı, kapsamlı ve araştırmaya dayalı kuramsal bir çerçeve sunmaktadır. Bu nedenle bu makalede, D. Randy Garrison’ın kaleme aldığı 21. Yüzyılda E-öğrenme: Sorgulayıcı Öğrenme Toplulukları Kuramına Dayalı Araştırma ve Uygulama (E-Learning in the 21st Century A Community of Inquiry Framework for Research and Practice) kitabı değerlendirilecektir.

References

  • Garrison, D. R. (2017). E-Learning in the 21st Century: A Community of Inquiry framework for research and practice (3 b.). New York, NY: Routledge.
Year 2019, Volume: 5 Issue: 1, 117 - 125, 31.01.2019

Abstract

References

  • Garrison, D. R. (2017). E-Learning in the 21st Century: A Community of Inquiry framework for research and practice (3 b.). New York, NY: Routledge.
There are 1 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Journal Section Articles
Authors

Abdullah Saykılı

Publication Date January 31, 2019
Published in Issue Year 2019 Volume: 5 Issue: 1

Cite

APA Saykılı, A. (2019). 21. yüzyılda e-öğrenme: sorgulayıcı öğrenme toplulukları kuramına dayalı araştırma ve uygulama (e-learning in the 21st century a community of ınquiry framework for research and practice). Açıköğretim Uygulamaları Ve Araştırmaları Dergisi, 5(1), 117-125.