Geniş alanlara yayılan tüketim toplumu ve tüketim yerleri sosyal hayatın
panoramasını etkilemektedir. Bu çalışmanın amacı alışveriş kültürünün
mekânsal etkilerini ve kendine yabancılaşmayı göstermektir. Ayrıca çalışma
tüketim yerlerinin nasıl kutsal yapılara dönüştüğünü bireylerin hangi açılardan
kendilerine yabancılaştıklarını göstermeyi ve tüketim pratiklerinin arkasındaki
kodları çözmeyi amaçlamaktadır. Tüketim toplumundaki alışveriş merkezleri ve
yabancılaşma ekseninde oluşturulan bu çalışmanın sosyoloji literatürüne katkı
sağlaması beklenmektedir.
Journal Section | Articles |
---|---|
Authors | |
Publication Date | October 25, 2016 |
Submission Date | June 28, 2016 |
Published in Issue | Year 2013 Volume: 1 Issue: 2 |