Research Article
BibTex RIS Cite

E-TİCARET PLATFORMUNDA ALIŞVERİŞ YAPAN KİŞİLERİN YENİDEN PAZARLAMA UYGULAMALARINA BAKIŞI

Year 2023, Volume: 4 Issue: 7, 65 - 82, 30.06.2023
https://doi.org/10.51727/tbj.1315334

Abstract

Bu çalışma, e-ticaret platformlarında alışveriş yapan kişilerin yeniden pazarlama uygulamalarına bakışını analiz etmeyi amaçlamaktadır. Çalışmada nedensel ilişkisel bir yöntemle nicel bir yaklaşım kullanılmıştır. Çalışmada veri toplama tekniği olarak Google Formlar platformu kullanılarak katılımcılara ulaştırılan anket yöntemi kullanılmıştır. Bu çalışmanın evreni e-ödeme kullanarak e-ticaret sitelerinde çevrimiçi alışveriş yapan kişilerdir. Örneklemi ise kolayda örnekleme tekniği kullanılarak belirlenen 430 katılımcıdan oluşmaktadır. Elde edilen veriler SPSS paket programı kullanılarak analiz edilmiştir. Katılımcıların, güvendiği markaların yeniden pazarlama reklamlarının satın alma davranışı üzerinde etkisi olduğu sonucu bulunmuştur. Bunun yanında, yeniden pazarlama yapma adına kişilerin bilgilerinin tutulması katılımcıları rahatsız eden bir diğer sonuç olarak karşımıza çıkmaktadır.

Year 2023, Volume: 4 Issue: 7, 65 - 82, 30.06.2023
https://doi.org/10.51727/tbj.1315334

Abstract

There are 0 citations in total.

Details

Primary Language Turkish
Subjects Business Administration
Journal Section Research Articles
Authors

Mücahit Ezer 0000-0002-4487-5621

Early Pub Date June 30, 2023
Publication Date June 30, 2023
Submission Date June 15, 2023
Acceptance Date June 29, 2023
Published in Issue Year 2023 Volume: 4 Issue: 7

Cite

APA Ezer, M. (2023). E-TİCARET PLATFORMUNDA ALIŞVERİŞ YAPAN KİŞİLERİN YENİDEN PAZARLAMA UYGULAMALARINA BAKIŞI. Turkish Business Journal, 4(7), 65-82. https://doi.org/10.51727/tbj.1315334



TBJ
Turkish Business Journal

ISSN: 2717-848X