Bu
çalışmada, kurumsallaşma ve markalaşma arasındaki ilişki incelenmiştir. Çalışma
Diyarbakır’da yapılmıştır. Diyarbakır’da faaliyet yürüten ve çoğunluğu 10 yılı
aşkın bir geçmişe sahip olan 25 işletme seçilmiş ve bunlardan 20 tanesi
anketimize cevap vermiştir. Elde edilen verilerin analizi SPSS 23 bilgisayar
paket programı ile kurumsallaşma ve markalaşmanın alt boyutları ele alınarak
yapılmış ve %95 güven düzeyi ile çalışılmıştır. Markalaşma üç alt boyut,
kurumsallaşma ise altı alt boyut şeklinde ele alınmış ve incelenmiştir.
In
this study, the relationship between institutionalization and branding is
examined. The study was conducted in Diyarbakır. Twenty-five enterprises
operating in Diyarbakır and having a history of more than 10 years were
selected and 20 of them answered our survey. The analysis of the obtained data
was made with the computer package program and the sub-dimensions of
institutionalization and branding, and it was worked with 95% confidence level.
Branding has been examined as three sub-dimensions and institutionalization as
six sub-dimensions.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Konular | Ekonomi |
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 23 Nisan 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019Cilt: 9 Sayı: 17 |