avatar
İsmail Dönmez Doç. Dr. Muş Alparslan Üniversitesi
Yayın 19 Hakemlik 20 CrossRef Atıf 31 TR Dizin Atıf 16
19 Yayın
20 Hakemlik
31 CrossRef Atıf
16 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen ve Matematik Alanları Eğitimi

Kurum

Muş Alparslan Üniversitesi

Popüler Yayınları

2

2

1840

A Self-Study on The Values and Beliefs of Science Teachers and Their Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM) Applications
Yazarlar: İsmail Dönmez , Mehmet Fatih Taşar
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.5.7.1
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 672

1

1

672

Üstün Zekâlı Öğrencilerin Bilimsel Epistemolojik İnançları ile STEM Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: İsmail Dönmez , Semra Yalmancı Yücel
DOI: 10.14686/buefad.644698
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 686

0

1

686

1

1

3423

Yayınlar

What Should We Understand from PISA 2022 Results?
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1415261
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 902

0

902

Trends, Opportunities, and Pipelining in Preschool STEM Education: A Scoping Review
Yayın Bilgisi: 2024 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1295046
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 214

0

214

0

561

0

2489

1

1125

Sosyal Bilimlerde Geleceğin Meslekleri
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1293

0

1293

1

3423

0

1234

1

3165

Üstün Zekâlı Öğrencilerin Bilimsel Epistemolojik İnançları ile STEM Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: İsmail Dönmez , Semra Yalmancı Yücel
DOI: 10.14686/buefad.644698
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 686

1

686

0

851

1

672

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Şerihan Kirmit , İsmail Dönmez , Hamza Erdem Çataltaş
Yayın Bilgisi: 2018 , Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1880

0

1880

0

922

0

4911

Yayınlar

1

0

561

SOKAKTA ÇALIŞAN/ÇALIŞTIRILAN ÇOCUKLAR ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI
DOI: 10.29029/busbed.935265
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2489

1

0

2489

1

1

3423

12

0

1234

10

1

3165

2

2

1840

1

0

851

A Self-Study on The Values and Beliefs of Science Teachers and Their Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM) Applications
Yazarlar: İsmail Dönmez , Mehmet Fatih Taşar
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.5.7.1
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 672

1

1

672

2

0

922

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.