Bu çalışmanın temel amacı, üniversite öğrencileri açısından kargo firmalarının firma itibarının ve
müşteri memnuniyetinin incelenmesiyle, firma itibarının müşteri memnuniyeti
üzerindeki etkisinin belirlenmesidir. Bu amaca ulaşmak için, Balıkesir
Üniversitesi Necatibey Eğitim Fakülte’sinde öğrenim gören 280 öğrenciye anket
uygulanmıştır. Toplam 245 anket dikkate alınarak analizler gerçekleştirilmiştir.
Yapılan analizler sonucunda, firma itibarının müşteri memnuniyetini pozitif ve anlamlı bir şekilde etkilediği belirlenmiştir.
The main aim of this study is to
determine the influence of company reputation on customer satisfaction by
examining the company reputation and customer satisfaction of cargo companies
in terms of university students. In order to achieve this aim, 280 students
from Balikesir University Necatibey Education Faculty were applied a survey.
Totally 245 questionnaires were analyzed. As a result of the analysis, it has
been determined that firm reputation affects customer satisfaction positively
and significantly.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 29 Nisan 2019 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2019 Sayı: 60 |
Dergimiz EBSCOhost, ULAKBİM/Sosyal Bilimler Veri Tabanında, SOBİAD ve Türk Eğitim İndeksi'nde yer alan uluslararası hakemli bir dergidir.