BibTex RIS Kaynak Göster

HİZMET KALİTESİNDE YENİ BİR BOYUT: BİLGİLENDİRME

Yıl 2017, Sayı: 3, 137 - 155, 01.05.2017

Öz

Bilgi ve iletişim teknolojilerindeki gelişmeler ile birlikte günümüz bilgi çağı olarak adlandırılmaktadır. İnsanlar merak ettikleri her konuya ilişkin bilgiye çok kolay bir şekilde ulaşmaktadır. Süreçlere ilişkin belirsizlikler insanlarda kaygıya neden olmaktadır. Bu çalışma hizmet kalitesini anlamak ve ölçmek üzere Parasuraman vd. (1985) tarafından geliştirilen beş hizmet kalitesi boyutuna ek olarak bilgilendirme boyutunun hizmet kalitesi açısından önemini araştırmak üzere yapılmıştır. Çalışmada bilgilendirme boyutunu test etmek üzere, icra daireleri ve sosyal yardım hizmetleri olmak üzere iki farklı alanda yapılmış araştırma sonuçlarına yer verilmiştir. Yapılan analizler bilgilendirmenin hizmet kalitesi açısından önemini ortaya koymaktadır. Günümüz işletmeleri yoğun rekabet ortamında varlıklarını sürdürebilmek için bir yandan maliyetleri minimize etmeye çalışırken diğer taraftan müşteri memnuniyetini sağlamak üzere ürün kalitesini sürekli artırmaya çalışmaktadır.

A NEW DIMENSION ON SERVICE QUALITY: INFORMING

Yıl 2017, Sayı: 3, 137 - 155, 01.05.2017

Öz

Along with the developments on information and communication technologies, today is called information age. People can easily reach the knowledge about every subject they are curious about. Uncertainties about the processes cause concern in people. In addition to the five service quality dimensions developed by Parasuraman et al.(YEAR) to understand and measure service quality, this study was conducted to investigate the importance of the “information” dimension. In the study, results of research conducted in two different areas, namely the executive offices and social welfare services, were used to test the information dimension. Analyzes made indicate the importance of “information” in terms of service quality

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA86UJ55FA
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Yrd. Doç. Dr. Ertuğrul Çavdar

Emrullah Kıpçak Bu kişi benim

Erhan Önal Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2017
Yayımlandığı Sayı Yıl 2017 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Çavdar, Y. D. D. E., Kıpçak, E., & Önal, E. (2017). HİZMET KALİTESİNDE YENİ BİR BOYUT: BİLGİLENDİRME. Yüzüncü Yıl Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi(3), 137-155.
AMA Çavdar YDDE, Kıpçak E, Önal E. HİZMET KALİTESİNDE YENİ BİR BOYUT: BİLGİLENDİRME. yyuiibfd. Mayıs 2017;(3):137-155.
Chicago Çavdar, Yrd. Doç. Dr. Ertuğrul, Emrullah Kıpçak, ve Erhan Önal. “HİZMET KALİTESİNDE YENİ BİR BOYUT: BİLGİLENDİRME”. Yüzüncü Yıl Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, sy. 3 (Mayıs 2017): 137-55.
EndNote Çavdar YDDE, Kıpçak E, Önal E (01 Mayıs 2017) HİZMET KALİTESİNDE YENİ BİR BOYUT: BİLGİLENDİRME. Yüzüncü Yıl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 3 137–155.
IEEE Y. D. D. E. Çavdar, E. Kıpçak, ve E. Önal, “HİZMET KALİTESİNDE YENİ BİR BOYUT: BİLGİLENDİRME”, yyuiibfd, sy. 3, ss. 137–155, Mayıs 2017.
ISNAD Çavdar, Yrd. Doç. Dr. Ertuğrul vd. “HİZMET KALİTESİNDE YENİ BİR BOYUT: BİLGİLENDİRME”. Yüzüncü Yıl Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 3 (Mayıs 2017), 137-155.
JAMA Çavdar YDDE, Kıpçak E, Önal E. HİZMET KALİTESİNDE YENİ BİR BOYUT: BİLGİLENDİRME. yyuiibfd. 2017;:137–155.
MLA Çavdar, Yrd. Doç. Dr. Ertuğrul vd. “HİZMET KALİTESİNDE YENİ BİR BOYUT: BİLGİLENDİRME”. Yüzüncü Yıl Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, sy. 3, 2017, ss. 137-55.
Vancouver Çavdar YDDE, Kıpçak E, Önal E. HİZMET KALİTESİNDE YENİ BİR BOYUT: BİLGİLENDİRME. yyuiibfd. 2017(3):137-55.