Customers satisfaction institutions; sales, design,
and increasingly feel the impact more day by day in the future planning.
Customer satisfaction in product design carries the meaning of the creation of
the shape and content of the product according to the customer's expectations.
I can sell this produce understanding of the place, I can sell produce to the
understanding of the customer's wishes is to leave. Malatya three hundred and
forty-four business industry to determine whether the company to consider to
what extent the expectations of the customer product design, we conducted a
survey with simple random method at the end of the survey.
Müşteri memnuniyeti kurumların; satış,
tasarım ve geleceği planlamalarında gün geçtikçe etkisini giderek daha fazla
hissettirmektedir. Ürün tasarımında müşteri memnuniyeti, ürünün müşterinin
beklentilerine göre şekillenmesi ve içeriğinin oluşturulması anlamını
taşımaktadır. Bu ürettiğimi satabilirim anlayışının yerini, müşterinin
isteklerini üretebilirsem satabilirim anlayışına terk etmesidir. Malatya sanayi
işletmelerine ürün tasarımında müşteri beklentilerinin ne derece dikkate
alındığını belirlemek üzere üç yüz kırk dört işletmeye basit tesadüfi örneklem yöntem
ile bir anket uygulanarak sonuçlar
irdelenmiştir.
Journal Section | Articles |
---|---|
Authors | |
Publication Date | December 22, 2017 |
Published in Issue | Year 2017Special Issue on Economics |