Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Alper Yorulmaz
Alper Yorulmaz
Doç. Dr.
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
Yayın
13
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
19
13
Yayın
15
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi
Popüler Yayınları
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İlişkilendirmeye Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Alper Yorulmaz
,
Halil Çokçalışkan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1933
0
ATIF
1
FAVORİ
1933
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ SAYI HİSSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sitki Çekirdekci
,
Alper Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.851683
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1650
0
ATIF
1
FAVORİ
1650
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de 2016-2020 yılları arasında yapılan ilkokul matematik eğitimi ile ilgili lisansüstü tezlere ilişkin bir analiz
Yazarlar:
Alper Yorulmaz
,
Sitki Çekirdekci
,
Beyzanur Dede
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.944280
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
788
1
ATIF
1
FAVORİ
788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul matematik dersi öğretim programının 21. yüzyıl becerilerine göre incelenmesi
Yazarlar:
Alper Yorulmaz
, Sıtkı Çekirdekçi, Halil Önal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Yıldız Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1658
0
ATIF
1
FAVORİ
1658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki İlkokul Matematik Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin 21. Yüzyıl Beceri Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Sitki Çekirdekci
,
Alper Yorulmaz
,
Halil Önal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1236002
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
175
0
ATIF
1
FAVORİ
175
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İlkokullarda Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
Yazarlar:
Halil Çokçalışkan
,
Alper Yorulmaz
,
Birsen Berfu Akaydın
,
Hümeyra Uysal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1209391
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
554
0
FAVORİ
554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki İlkokul Matematik Ders Kitaplarındaki Etkinliklerin 21. Yüzyıl Beceri Bağlamında İncelenmesi
Yazarlar:
Sitki Çekirdekci
,
Alper Yorulmaz
,
Halil Önal
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1236002
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
175
1
FAVORİ
175
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının STEM Eğitimine Yönelik İnançları, Anlayışları ve Niyetleri: Bir Ölçme Aracı Uyarlama Çalışması
Yazarlar:
Alper Yorulmaz
,
Hasan Zühtü Okulu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1106108
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
482
0
FAVORİ
482
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul matematik dersi öğretim programının 21. yüzyıl becerilerine göre incelenmesi
Yazarlar:
Alper Yorulmaz
, Sıtkı Çekirdekçi, Halil Önal
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Yıldız Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1658
1
FAVORİ
1658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de 2016-2020 yılları arasında yapılan ilkokul matematik eğitimi ile ilgili lisansüstü tezlere ilişkin bir analiz
Yazarlar:
Alper Yorulmaz
,
Sitki Çekirdekci
,
Beyzanur Dede
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.944280
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
788
1
FAVORİ
788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMLARININ SAYI HİSSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sitki Çekirdekci
,
Alper Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33418/ataunikkefd.851683
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1650
1
FAVORİ
1650
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin “Üçgen, Kare ve Dikdörtgen” Kavramlarına İlişkin Metaforları
Yazarlar:
Sabri Sidekli
,
Esadiye Pekdemir
,
Alper Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.826567
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1500
0
FAVORİ
1500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci Sınıf Öğrenci Velilerinin “İlkokul” ve “Sınıf Öğretmeni” Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Hümeyra Uysal
,
Alper Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.676275
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
0
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Gerçekçi Matematik Eğitimine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Alper Yorulmaz
, M. Cihangir Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2251
0
FAVORİ
2251
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Genel Yeterlikleri Açısından Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Kendilerini Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Özkan Çelik
,
Alper Yorulmaz
,
Halil Çokçalışkan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548342
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2360
0
FAVORİ
2360
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Matematik Etkinliklerine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Ceren Duran,
Sabri Sidekli
,
Alper Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1499
0
FAVORİ
1499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi ve İlkokul Eğitim Programları: Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Rengin Zembat
,
Hilal İlknur Tunçeli
, Ezgi Akşin Yavuz,
Alper Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.403605
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1191
0
FAVORİ
1191
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel İlişkilendirmeye Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Alper Yorulmaz
,
Halil Çokçalışkan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1933
1
FAVORİ
1933
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yıldız Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Editör , Alan Editörü , Sekreter , Editör Yardımcısı , Yayın Editörü
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Teknik Editör , Editör , Alan Editörü , Mizanpaj Editörü , Yazım Editörü , Son Okuyucu
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Ege Bilimsel Araştırmalar Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Türkiye’de 2016-2020 yılları arasında yapılan ilkokul matematik eğitimi ile ilgili lisansüstü tezlere ilişkin bir analiz
Yazarlar:
Alper Yorulmaz
,
Sitki Çekirdekci
,
Beyzanur Dede
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.944280
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
788
1
ATIF
1
FAVORİ
788
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin “Üçgen, Kare ve Dikdörtgen” Kavramlarına İlişkin Metaforları
Yazarlar:
Sabri Sidekli
,
Esadiye Pekdemir
,
Alper Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.826567
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1500
1
ATIF
0
FAVORİ
1500
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Birinci Sınıf Öğrenci Velilerinin “İlkokul” ve “Sınıf Öğretmeni” Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Hümeyra Uysal
,
Alper Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: 10.32570/ijofe.676275
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
1
ATIF
0
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Genel Yeterlikleri Açısından Sınıf Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Kendilerini Değerlendirmeleri
Yazarlar:
Özkan Çelik
,
Alper Yorulmaz
,
Halil Çokçalışkan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17494/ogusbd.548342
ATIF
16
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2360
16
ATIF
0
FAVORİ
2360
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat