avatar
Ceylan Bozpolat Doç. Dr. NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ
Yayın 9 Hakemlik 26 CrossRef Atıf 17 TR Dizin Atıf 19
9 Yayın
26 Hakemlik
17 CrossRef Atıf
19 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital Pazarlama Hizmet Pazarlaması Müşteri İlişkileri Yönetimi Pazarlama İletişimi Pazarlama Teknolojisi Reklam Sosyal Pazarlama Tüketici Davranışı Tüketici Odaklı Ürün veya Hizmet Geliştirme Ürün ve Marka Yönetimi Turizm Pazarlaması

Kurum

NEVŞEHİR HACI BEKTAŞ VELİ ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

488

MAĞAZA ATMOSFERİNİN TÜKETİCİ TERCİHİNDEKİ ÖNEMİ
Yayın Bilgisi: 2017 , The Journal of Social Science
DOI: 10.30520/tjsosci.360140
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14752

6

1

14752

5

1

838

ĞIZDAN AĞIZA ÇEVRİMİÇİ İLETİŞİMİN OTELLERDEKİ ODA SATIŞLARINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Olgun Kitapçı, Serkan Taştan, İbrahim Taylan Dörtyol, Ceylan Akdoğan
Yayın Bilgisi: 2012 , Doğuş Üniversitesi Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 283

0

1

283

Finansal Ürünlerde Ortak Markalama: Ortak Markalı Kredi Kartları Üzerine Bir Çalışma
DOI: 10.30784/epfad.1070482
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 591

0

1

591

Yayınlar

2

488

1

591

1

838

0

1889

0

1961

MAĞAZA ATMOSFERİNİN TÜKETİCİ TERCİHİNDEKİ ÖNEMİ
Yayın Bilgisi: 2017 , The Journal of Social Science
DOI: 10.30520/tjsosci.360140
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14752

1

14752

ĞIZDAN AĞIZA ÇEVRİMİÇİ İLETİŞİMİN OTELLERDEKİ ODA SATIŞLARINA ETKİSİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Olgun Kitapçı, Serkan Taştan, İbrahim Taylan Dörtyol, Ceylan Akdoğan
Yayın Bilgisi: 2012 , Doğuş Üniversitesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 283

1

283

Yayınlar

5

1

838

6

0

1889

MAĞAZA ATMOSFERİNİN TÜKETİCİ TERCİHİNDEKİ ÖNEMİ
Yayın Bilgisi: 2017 , The Journal of Social Science
DOI: 10.30520/tjsosci.360140
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14752

6

1

14752

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.