avatar
Eser Ültay Prof. Dr. GIRESUN UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION
Yayın 21 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 120 TR Dizin Atıf 77
21 Yayın
13 Hakemlik
120 CrossRef Atıf
77 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Fizik Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımı REACT Stratejisi Kavram Öğretimi

Kurum

GIRESUN UNIVERSITY, FACULTY OF EDUCATION

Popüler Yayınları

Sosyal Bilimlerde Betimsel İçerik Analizi
Yayın Bilgisi: 2021 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.871703
ATIF 98 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 23521

98

4

23521

0

2

4447

Fen Bilimleri Eğitiminde Yapılmış Nitel Çalışmaların İçerik Analizi
DOI: 10.24315/trkefd.297682
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2917

5

1

2917

0

1

253

Yayınlar

0

368

0

334

0

447

1

253

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Astronomi Eğitimine Yönelik Deneyimleri
DOI: 10.17679/inuefd.1085678
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 443

0

443

0

433

0

868

Sosyal Bilimlerde Betimsel İçerik Analizi
Yayın Bilgisi: 2021 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.871703
FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 23521

4

23521

Öğretmenlerin Perspektifinden Sınıf Yönetimi
Yayın Bilgisi: 2020 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.703809
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 841

0

841

0

3523

Açıklama Destekli REACT Stratejisi ile İlgili Öğretmen Adaylarının Görüşleri
DOI: 10.17860/mersinefd.336879
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2418

0

2418

Fen Bilimleri Eğitiminde Yapılmış Nitel Çalışmaların İçerik Analizi
DOI: 10.24315/trkefd.297682
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2917

1

2917

0

2900

0

1762

0

5150

Yayınlar

1

0

334

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Astronomi Eğitimine Yönelik Deneyimleri
DOI: 10.17679/inuefd.1085678
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 443

1

0

443

Descriptive Content Analysis of Studies on 21st Century Skills
DOI: 10.33710/sduijes.895160
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 868

4

0

868

Sosyal Bilimlerde Betimsel İçerik Analizi
Yayın Bilgisi: 2021 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.871703
ATIF 98 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 23521

98

4

23521

4

0

1115

Öğretmenlerin Perspektifinden Sınıf Yönetimi
Yayın Bilgisi: 2020 , IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.703809
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 841

1

0

841

Açıklama Destekli REACT Stratejisi ile İlgili Öğretmen Adaylarının Görüşleri
DOI: 10.17860/mersinefd.336879
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2418

5

0

2418

Fen Bilimleri Eğitiminde Yapılmış Nitel Çalışmaların İçerik Analizi
DOI: 10.24315/trkefd.297682
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2917

5

1

2917

1

0

1762

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.