avatar
Murat Kurnuç Dr. Öğretim Görevlisi ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 8 Hakemlik 2 CrossRef Atıf 1
8 Yayın
2 Hakemlik
1 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Hizmet Pazarlaması Pazarlama Araştırma Metodolojisi Pazarlama Yönetimi Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi Turizm Pazarlaması Tedarik Zinciri Yönetimi

Kurum

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

5690

0

1

985

ULAŞIM TERCİHLERİNİN BİR SONUCU OLARAK HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜMÜ: YERLİ TURİSTLER ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Yazarlar: Murat Kurnuç , Neslihan Çetinkaya, Ferhat Boztoprak
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 346

0

1

346

İşletme Performansı Üzerinde Sosyal Medya Pazarlaması ve İnovasyonun Etkisinin Teknoloji Kabul Modeli ile Birlikte İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Sosyoekonomi
DOI: 10.17233/sosyoekonomi.2022.04.07
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 760

1

1

760

Yayınlar

1

760

0

832

0

2826

1

346

1

5690

1

985

0

280

Kalite İyileştirme Çalışmalarının Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakatine Etkisi
Yazarlar: Murat Kurnuç , Selçuk Korucuk, Orhan Küçük
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 688

0

688

Yayınlar

İşletme Performansı Üzerinde Sosyal Medya Pazarlaması ve İnovasyonun Etkisinin Teknoloji Kabul Modeli ile Birlikte İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Sosyoekonomi
DOI: 10.17233/sosyoekonomi.2022.04.07
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 760

1

1

760

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.