avatar
Mehmet Ünlü Prof. Dr. MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 34 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 10
34 Yayın
9 Hakemlik
10 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Coğrafya Eğitimi

Kurum

MARMARA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

1639

ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN “TURİZM” KAVRAMI İLE İLGİLİ GELİŞTİRDİKLERİ METAFORLARIN ANALİZ ÖRNEĞİ
Yazarlar: Adem Özder, Hüseyin Kaya, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1979

0

1

1979

COĞRAFYA DERS KİTAPLARINDA HAZIRLIK ÇALIŞMALARININ TEMEL ÖZELLİKLERİ
Yayın Bilgisi: 2016 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2340

0

1

2340

İLKÖĞRETİM OKULLARINDA COĞRAFYA EĞİTİM VE ÖĞRETİMİ
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 744

0

1

744

Yayınlar

Coğrafyada paradigmalara öğretmen yaklaşımları
DOI: 10.32003/igge.1230841
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 468

0

468

0

561

0

597

0

922

0

808

0

1195

ORTAÖĞRETİMDE FİZİKİ COĞRAFYA KAZANIMLARINA UYGUN ARAZİ ÇALIŞMALARININ PLANLANMASI (İSTANBUL İLİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar: MEHMET Ünlü , FATİH Özdemir
Yayın Bilgisi: 2018 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.386104
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2589

0

2589

TÜRKİYE’DE SUÇ COĞRAFYASI KAVRAMININ EMNİYET TEŞKİLATI EĞİTİMİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Mehmet Ünlü , Abdülkadir Büyükgüçlü
Yayın Bilgisi: 2017 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2560

0

2560

COĞRAFYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA BİR COĞRAFİ BECERİ ÖNERİSİ: MEKÂNSAL DÜŞÜNME BECERİSİ
Yazarlar: Mehmet Ünlü , Salih Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2017 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.291018
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3576

0

3576

COĞRAFYA DERS KİTAPLARINDA HAZIRLIK ÇALIŞMALARININ TEMEL ÖZELLİKLERİ
Yayın Bilgisi: 2016 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2340

1

2340

0

5860

COĞRAFYA DERSLERİNDE BEYİN TEMELLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİ TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar: Yasemin Kibaroğlu, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2015 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.24943
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2555

0

2555

COĞRAFYA DERS KİTAPLARINDA AKTİVİTE İLKESİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar: Zahide Altürk, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2014 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.34222
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3142

0

3142

0

1135

0

10668

İLKÖĞRETİM OKULLARINDA COĞRAFYA EĞİTİM VE ÖĞRETİMİ
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 744

1

744

0

695

0

336

MESLEKİ AÇIDAN COĞRAFYANIN ÖNEMİ VE TÜRKİYE’DE KULLANIMI
Yazarlar: Ali Demirci, Sefa Sekin, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 15429

0

15429

COĞRAFYA DERSİNİN TEMEL ÖĞRETİM SORUNLARI
Yazarlar: Sefa Sekin, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2526

0

2526

1 EKİM 1995 - DİNAR DEPREMİ
Yazarlar: Ali Selçuk Biricik, Mehmet Akif Ceylan , Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1139

0

1139

GEDİZ AKARSUYU HAVZASI'NIN BİYOLOJİK ÖZELLİKLERİ VE BALIKÇILIK
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2061

0

2061

0

2525

COĞRAFYA DERSLERİNDE HARİTA BECERİSİNE YÖNELİK UYGULAMALARIN ÖĞRETMEN TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar: Mehmet Ünlü , Hatice Güncegörü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6973

0

6973

İLKÖĞRETİM 6.SINIF SOSYAL BİLGİLER DERSİNİN COĞRAFYA İÇERİĞİ AÇISINDAN YETERLİLİĞİ
Yazarlar: Halil İbrahim Bebe, Halil Bebe, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8104

0

8104

COĞRAFYA DERSLERİNDE HARİTA BECERİSİNE YÖNELİK UYGULAMALARININ ÖĞRENCİ TUTUMLARINA ETKİSİ
Yazarlar: Hatice Aksoy, Hatice Aksoy, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8646

0

8646

ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN “TURİZM” KAVRAMI İLE İLGİLİ GELİŞTİRDİKLERİ METAFORLARIN ANALİZ ÖRNEĞİ
Yazarlar: Adem Özder, Hüseyin Kaya, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1979

1

1979

0

6769

COĞRAFYA ÖĞRETİMİNDE GRUPLA ÇALIŞMA METODUNUN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar: BİLGİN Bekmezci, MEHMET Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1238

0

1238

OKULÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMLARINDA COĞRAFYA DERSLERİNİN GEREKLİLİĞİNİN İRDELENMESİ
Yazarlar: Mehmet Ünlü , Seçil Alkış
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1166

0

1166

COĞRAFYA DERSİNDE DRAMA TEKNİĞİNİN ÖĞRENCİ BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar: İsmail Köseoğlu, Mehmet Ünlü
Yayın Bilgisi: 2013 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1411

0

1411

1

1639

0

3525

0

3568

Yayınlar

1

0

561

4

0

597

1

0

922

3

0

1195

COĞRAFYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINA BİR COĞRAFİ BECERİ ÖNERİSİ: MEKÂNSAL DÜŞÜNME BECERİSİ
Yazarlar: Mehmet Ünlü , Salih Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2017 , Marmara Coğrafya Dergisi
DOI: 10.14781/mcd.291018
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3576

1

0

3576

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.