avatar
Süleyman Nihat Şad Prof. Dr. INONU UNIV
Yayın 31 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 41 TR Dizin Atıf 190
31 Yayın
6 Hakemlik
41 CrossRef Atıf
190 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Programları ve Öğretim

Kurum

INONU UNIV

Popüler Yayınları

0

2

2093

1

2

676

2

1

1386

1

1

2207

3

1

1907

Yayınlar

0

75

0

567

1

1490

0

1488

0

809

0

820

0

1043

0

1541

0

408

0

1166

1

2207

2

2093

1

1907

0

4325

1

1386

Psikolojide Tematik Analizin Kullanımı
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10455

1

10455

1

3240

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 993

0

993

0

6150

0

1570

0

2722

0

3046

0

3130

İlkokul İkinci Sınıf İngilizce Dersi Bağlamında Dinleme Becerisi Öğretimi: Bir Durum Çalışması
Yazarlar: Süleyman Şad , Merve Karaova
DOI: 10.14689/issn.2148-2624.1.3c2s4m
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2409

0

2409

0

5284

0

932

0

3581

Yayınlar

1

1

1490

1

0

1488

1

0

809

1

2

676

2

0

1043

1

1

2207

1

0

1346

3

1

1907

Using Kahoot! as a Gamified Formative Assessment Tool: A case study
DOI: 10.17985/ijare.645584
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4325

7

0

4325

2

1

1386

2

1

3240

Facebook as a Peer-Assessment Platform: A Case Study in Art Teacher Education Context
Yazarlar: Yasemin Ersöz, Süleyman Nihat Şad
DOI: 10.21449/ijate.478277
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 993

5

0

993

3

0

6150

Eğitim paydaşlarında iş tatmini ve tükenmişlik ilişkisi: Bir meta-analiz
DOI: 10.17556/jef.47774
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3046

3

0

3046

5

0

3130

2

0

932

1

0

3581

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.