Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Sibel Saraçoğlu
Sibel Saraçoğlu
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Yayın
20
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
19
20
Yayın
1
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kimya Eğitimi
Analitik Kimya
Kurum
ERCİYES ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin STEM Temelli Fen Eğitimi Hakkındaki Görüşleri*
Yazarlar: Ertuğrul Doğan,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
521
0
ATIF
2
FAVORİ
521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN EĞİTİMİ ALANINDAKİ AKADEMİSYENLERİN STEM EĞİTİMİ İNANÇLARI
Yazarlar:
Yeşim Taktat Ateş
,
Sibel Saraçoğlu
,
Hüseyin Ateş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1094216
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
639
2
ATIF
2
FAVORİ
639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tasarım beceri atölyelerine katılan 5. sınıf öğrencilerinin yaşam becerileri eğitimine yönelik görüşleri
Yazarlar:
Gızem Aksoy
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47615/issej.988374
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
706
1
ATIF
1
FAVORİ
706
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yürütülmüş Doktora Tezlerinin Tematik Analizi
Yazarlar:
Ebru Kaplan
,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1070415
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
716
2
ATIF
1
FAVORİ
716
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Sekizinci Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabı İçeriğinin Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımı Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Büşra Arık Güngör
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
166
0
FAVORİ
166
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yerleşik, Mevsimlik Tarım İşçisi ve Geçici Koruma Statüsündeki Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Kavramına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar:
Merve Atahan
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1313629
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
146
0
FAVORİ
146
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ULUSAL ALAN YAZINDA FEN EĞİTİMİNDE WEB 2.0 ARAÇLARI KONULU ÇALIŞMALARIN SİSTEMATİK İNCELEMESİ
Yazarlar:
Burcu Karakuzu
,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1375043
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
585
0
FAVORİ
585
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Liselere Geçiş Sistemi (LGS) Fen Bilimleri Sorularının Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımı Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Büşra Arık Güngör
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.1318492
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
451
0
FAVORİ
451
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımı Konulu Tezlerin İçerik Analizi
Yazarlar:
Büşra Arık Güngör
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1118396
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
594
0
FAVORİ
594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ DERSİNE YÖNELİK ÖZ-YETERLİK ÖLÇEĞİ: GEÇERLİK ve GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Melek Karaca
,
Oktay Bektas
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
730
0
FAVORİ
730
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yürütülmüş Doktora Tezlerinin Tematik Analizi
Yazarlar:
Ebru Kaplan
,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1070415
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
716
1
FAVORİ
716
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN EĞİTİMİ ALANINDAKİ AKADEMİSYENLERİN STEM EĞİTİMİ İNANÇLARI
Yazarlar:
Yeşim Taktat Ateş
,
Sibel Saraçoğlu
,
Hüseyin Ateş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1094216
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
639
2
FAVORİ
639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tasarım beceri atölyelerine katılan 5. sınıf öğrencilerinin yaşam becerileri eğitimine yönelik görüşleri
Yazarlar:
Gızem Aksoy
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47615/issej.988374
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
706
1
FAVORİ
706
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Atanamayan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Türkiye’de Öğretmen İstihdamına Bakışı: Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Sümeyya Kuş Gürbey
,
Sibel Saraçoğlu
,
Uğur Büyük
,
Ahmet Şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.1004882
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2601
0
FAVORİ
2601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL-AİLE İLETİŞİMİNİN BAŞARIYA, ÖZ YETERLİLİĞE, MOTİVASYONA VE TUTUMA KATKISI
Yazarlar:
Osman Orhan Demir
,
Oktay Bektas
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
493
0
FAVORİ
493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yatılı bölge ortaokulundaki öğrenci ve öğretmenlerin okul-aile iletişimine ilişkin bakış açıları
Yazarlar: Osman Orhan Demir,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47615/issej.810041
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1231
0
FAVORİ
1231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Tutum Ölçeği Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Berna Keçe
,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.774267
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2799
0
FAVORİ
2799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE KİMLİKLERİNİN VE ÇEVRE DOSTU DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nagihan Tanık Önal
,
Ahmet Kılınç
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.660668
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1048
0
FAVORİ
1048
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Algılarının Renkler Aracılığıyla Belirlenmesine Yönelik Sinektik Uygulaması
Yazarlar:
Sibel Saraçoğlu
,
Ayşe Rabia Başaran Uğur
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
948
0
FAVORİ
948
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin STEM Temelli Fen Eğitimi Hakkındaki Görüşleri*
Yazarlar: Ertuğrul Doğan,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
HAYEF Journal of Education
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
521
2
FAVORİ
521
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Normal Gelişim Gösteren ve Üstün Yetenekli Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Özyeterlikleri ve Özyeterliklerine Cinsiyetin Etkisi
Yazarlar: Kübra Şengül Yıldırım,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3061
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1039
0
FAVORİ
1039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrenciler ile Normal Gelişim Gösteren Öğrencilerin Fen Öz-Yeterliklerinin Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Saraçoğlu
, Kübra Şengül Yıldırım,
Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.498886
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
903
0
FAVORİ
903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN VE TEKNOLOJİ DERSİ YAZILI SORULARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİ’NE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar: Nagihan Tanık,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2012 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1958
0
FAVORİ
1958
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim İkinci Kademe Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Beceri Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Uğur Böyük
,
Nagihan Tanık
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2011 ,
TÜBAV Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2748
0
FAVORİ
2748
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Araştırma ve Deneyim Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
Eğitimde Yeni Yaklaşımlar Dergisi
HAYEF Journal of Education
Kastamonu Education Journal
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
TÜBAV Bilim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Erciyes Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Yayınlar
Fen Eğitiminde Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımı Konulu Tezlerin İçerik Analizi
Yazarlar:
Büşra Arık Güngör
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.1118396
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
594
2
ATIF
0
FAVORİ
594
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimi Alanında Türkiye’de Yürütülmüş Doktora Tezlerinin Tematik Analizi
Yazarlar:
Ebru Kaplan
,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim ve Yeni Yaklaşımlar Dergisi
DOI: 10.52974/jena.1070415
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
716
2
ATIF
1
FAVORİ
716
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN EĞİTİMİ ALANINDAKİ AKADEMİSYENLERİN STEM EĞİTİMİ İNANÇLARI
Yazarlar:
Yeşim Taktat Ateş
,
Sibel Saraçoğlu
,
Hüseyin Ateş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Araştırma ve Deneyim Dergisi
DOI: 10.47214/adeder.1094216
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
639
2
ATIF
2
FAVORİ
639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tasarım beceri atölyelerine katılan 5. sınıf öğrencilerinin yaşam becerileri eğitimine yönelik görüşleri
Yazarlar:
Gızem Aksoy
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47615/issej.988374
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
706
1
ATIF
1
FAVORİ
706
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Atanamayan Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Türkiye’de Öğretmen İstihdamına Bakışı: Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Sümeyya Kuş Gürbey
,
Sibel Saraçoğlu
,
Uğur Büyük
,
Ahmet Şahin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.1004882
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2601
2
ATIF
0
FAVORİ
2601
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yatılı bölge ortaokulundaki öğrenci ve öğretmenlerin okul-aile iletişimine ilişkin bakış açıları
Yazarlar: Osman Orhan Demir,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.47615/issej.810041
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1231
1
ATIF
0
FAVORİ
1231
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Tutum Ölçeği Geliştirme: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Berna Keçe
,
Sibel Saraçoğlu
,
Oktay Bektas
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.774267
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2799
3
ATIF
0
FAVORİ
2799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE KİMLİKLERİNİN VE ÇEVRE DOSTU DAVRANIŞLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Nagihan Tanık Önal
,
Ahmet Kılınç
,
Sibel Saraçoğlu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.660668
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1048
5
ATIF
0
FAVORİ
1048
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrenciler ile Normal Gelişim Gösteren Öğrencilerin Fen Öz-Yeterliklerinin Sınıf Düzeyine Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Sibel Saraçoğlu
, Kübra Şengül Yıldırım,
Oktay Bektaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.498886
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
903
1
ATIF
0
FAVORİ
903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat