Sedat Maden profil resmi
Sedat Maden Prof. Dr. BAYBURT UNIVERSITY, BAYBURT FACULTY OF EDUCATION
Yayın 24 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 66 TR Dizin Atıf 23
24 Yayın
8 Hakemlik
66 CrossRef Atıf
23 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Dil Çalışmaları Eğitim Türkçe Eğitimi

Kurum

BAYBURT UNIVERSITY, BAYBURT FACULTY OF EDUCATION

Popüler Yayınları

6

2

1505

0

2

2243

Velilerin Çocuk Edebiyatı Farkındalıkları ile Öğrencilerin Okuma Alışkanlığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Nezaket Dündar, Sedat Maden
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.609743
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1738

2

2

1738

0

1

2367

14

1

1804

Yayınlar

A Study on YouTube Channels of Foreign Languages Teaching Foundation
Yayın Bilgisi: 2023 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.33.10.2
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 541

0

541

0

194

0

407

Türkçe Öğretiminde Drama Yönteminin Kullanımıyla İlgili Araştırmaların Eğilimleri
Yayın Bilgisi: 2022 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1072744
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 806

0

806

0

1098

Uzaktan (Çevrim içi) Metin İşleme Süreci ile İlgili Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2022 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1072324
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 833

0

833

0

964

0

1231

1

1804

0

2818

2

2243

Ortaokul Öğrencilerinin ve Velilerinin Okudukları Çocuk Kitapları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Sedat Maden , Nezaket Dündar
DOI: 10.34137/jilses.612112
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1529

1

1529

2

1505

0

6291

Velilerin Çocuk Edebiyatı Farkındalıkları ile Öğrencilerin Okuma Alışkanlığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Nezaket Dündar, Sedat Maden
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.609743
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1738

2

1738

Ortaokul Türkçe Dersi Öğretim Programlarında Sözlük Kullanma Alışkanlığı Kazandırmaya Dair Tespitler
Yazarlar: Sedat Maden , Recep Demir
DOI: 10.17860/mersinefd.533593
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1498

0

1498

1

2381

0

2537

1

2367

0

8571

Atasözlerindeki Eskicil Unsurlar ve Söz Varlığı Açısından Önemi
Yazarlar: Sedat Maden
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.292162
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3353

0

3353

0

1912

Yayınlar

3

0

419

Bloom Taksonomisinin Öğretim Sürecinde Kullanılmasıyla İlgili Lisansüstü Tezlerin Eğilimleri: Bir İçerik Analizi
Yayın Bilgisi: 2022 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1173577
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 407

1

0

407

Türkçe Öğretiminde Drama Yönteminin Kullanımıyla İlgili Araştırmaların Eğilimleri
Yayın Bilgisi: 2022 , Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1072744
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 806

3

0

806

1

0

1098

Uzaktan (Çevrim içi) Metin İşleme Süreci ile İlgili Türkçe Öğretmenlerinin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2022 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1072324
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 833

1

0

833

14

0

964

14

1

1804

Türkçe ve İngilizce Ders Kitapları Üzerine Karşılaştırmalı Bir Analiz: 7. Sınıf Örneği
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.694548
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2818

5

0

2818

Ortaokul Öğrencilerinin ve Velilerinin Okudukları Çocuk Kitapları Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Sedat Maden , Nezaket Dündar
DOI: 10.34137/jilses.612112
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1529

1

1

1529

6

2

1505

Velilerin Çocuk Edebiyatı Farkındalıkları ile Öğrencilerin Okuma Alışkanlığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar: Nezaket Dündar, Sedat Maden
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.609743
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1738

2

2

1738

Ortaokul Türkçe Dersi Öğretim Programlarında Sözlük Kullanma Alışkanlığı Kazandırmaya Dair Tespitler
Yazarlar: Sedat Maden , Recep Demir
DOI: 10.17860/mersinefd.533593
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1498

6

0

1498

9

1

2381

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.