avatar
Serpil Kır Elitaş Doç. Dr. HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 6 Hakemlik 14 CrossRef Atıf 4 TR Dizin Atıf 3
6 Yayın
14 Hakemlik
4 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim ve Medya Çalışmaları İletişim Teknolojisi ve Dijital Medya Çalışmaları Yeni İletişim Teknolojileri Reklamcılık Siyasal İletişim Halkla İlişkiler Halkla İlişkiler Kampanya ve Uygulamaları Halkla İlişkiler Yöntem ve Araçları Pazarlama Pazarlama İletişimi

Kurum

HATAY MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Reklamlarda Ünlü Kullanımı: Effie Award Türkiye Reklamlarına Yönelik İçerik Analizi
Yayın Bilgisi: 2022 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.996987
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2707

1

1

2707

0

1

660

Yayınlar

1

660

Reklamlarda Ünlü Kullanımı: Effie Award Türkiye Reklamlarına Yönelik İçerik Analizi
Yayın Bilgisi: 2022 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.996987
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2707

1

2707

0

725

Yayınlar

Reklamlarda Ünlü Kullanımı: Effie Award Türkiye Reklamlarına Yönelik İçerik Analizi
Yayın Bilgisi: 2022 , Erciyes İletişim Dergisi
DOI: 10.17680/erciyesiletisim.996987
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2707

1

1

2707

Dijital Kuşaklar ve Dijital Ortamlar: Türkiye-Kırgızistan Y Kuşağı Örneklemi Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar: Serpil Kır
Yayın Bilgisi: 2019 , MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.534623
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 725

1

0

725

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.