avatar
Tusher Ghosh Okutman Varendra University
Yayın 1 Hakemlik 1
1 Yayın
1 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Dijital Pazarlama Pazarlama Teknolojisi Pazarlama Yönetimi Reklam Sosyal Pazarlama Tüketici Davranışı Turizm Pazarlaması

Kurum

Varendra University

Yayınlar

The interaction effects of social media-driven advertising on consumers’ purchase intention
Yazarlar: Tusher Ghosh , Sunjida Parven, Azmaeen Irtiza Sakib
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of Ekonomi
DOI: 10.58251/ekonomi.1455385
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 48

0

48

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.