Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Öznur Özkan Tektaş
Öznur Özkan Tektaş
Prof. Dr.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
9
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
1
9
Yayın
18
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Pazarlama
Endüstriyel Pazarlama
Kurum
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ULUSLARARASI PAZARLAMA ALANINDA YAPILAN ARAŞTIRMALARIN KATEGORİK OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ: 1995-2010 YILLARI ARASI LİTERATÜR TARAMASI
Yazarlar:
Öznur Özkan Tektaş
Yayın Bilgisi: 1899 ,
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4199
0
ATIF
1
FAVORİ
4199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DOES THE EFFECT OF RELATIONSHIP QUALITY ON CUSTOMER-PERCEIVED VALUE VARY DEPENDING ON COMPANY SIZE?
Yazarlar:
Öznur Özkan Tektaş
,
Bahtışen Kavak
Yayın Bilgisi: 1899 ,
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
663
0
ATIF
1
FAVORİ
663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ENDÜSTRİYEL PAZARLARDA BİLGİ KAYNAKLARINA VERİLEN ÖNEMİN KÜLTÜREL FARKLILIKLAR AÇISINDAN KAVRAMSAL OLARAK İNCELENMESİ
Yazarlar:
Öznur Özkan Tektaş
Yayın Bilgisi: 2008 ,
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1380
0
ATIF
1
FAVORİ
1380
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜKETİCİLERİN KÜRESELLEŞMEYE VE KÜRESEL MARKALARA YÖNELİK TUTUMLARININ MARKA GÜVENİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Oznur Özkan Tektaş
, İşıl Konya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17065/huniibf.631779
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
742
1
ATIF
1
FAVORİ
742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİREYSEL TÜKETİCİLERİN HANE İÇİ ENERJİ TASARRUFU DAVRANIŞLARINA ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ece Koçak
,
Öznur Özkan Tektaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17065/huniibf.888951
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
625
0
ATIF
1
FAVORİ
625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
BİREYSEL TÜKETİCİLERİN HANE İÇİ ENERJİ TASARRUFU DAVRANIŞLARINA ETKİ EDEN FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ece Koçak
,
Öznur Özkan Tektaş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17065/huniibf.888951
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
625
1
FAVORİ
625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜKETİCİLERİN KÜRESELLEŞMEYE VE KÜRESEL MARKALARA YÖNELİK TUTUMLARININ MARKA GÜVENİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Oznur Özkan Tektaş
, İşıl Konya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17065/huniibf.631779
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
742
1
FAVORİ
742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DEKİ YABANCI MENŞELİ ÜNİVERSİTE TERCİHİNDE KİŞİSEL VE BÖLGEYE YÖNELİK FAKTÖRLERİN ROLÜ
Yazarlar:
Bahtışen Kavak
,
Niray Tunçel
,
Şerife Kazancı Sunaoğlu
,
Öznur Özkan Tektaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
565
0
FAVORİ
565
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuklara Yönelik Gıda Reklamları: Ebeveynlerin Bireysel Ahlak Felsefeleri, Ebeveynlik Tarzları ve Cinsiyetin Etkilerinin Araştırılması
Yazarlar:
Öznur Özkan Tektaş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.18074/ckuiibfd.467134
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
803
0
FAVORİ
803
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜKETİCİ MİLLİYET MERKEZCİLİĞİ VE DÜŞMANLIĞININ KÜLTÜREL BENZERLİK ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ: BOSNA HERSEK UYGULAMASI
Yazarlar:
Öznur Özkan Tektaş
, Sabina Heljic
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
542
0
FAVORİ
542
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PAZAR BÖLÜMLENDİRME ARACI OLARAK TUTUM VE NİYETİN BİR ARADA KULLANIMI: SÜRDÜRÜLEBİLİR TURİZM ÜZERİNE BİR UYGULAMA
Yazarlar:
Öznur Özkan Tektaş
,
Koray Çamlıca
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Verimlilik Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
987
0
FAVORİ
987
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ENDÜSTRİYEL PAZARLARDA BİLGİ KAYNAKLARINA VERİLEN ÖNEMİN KÜLTÜREL FARKLILIKLAR AÇISINDAN KAVRAMSAL OLARAK İNCELENMESİ
Yazarlar:
Öznur Özkan Tektaş
Yayın Bilgisi: 2008 ,
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1380
1
FAVORİ
1380
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DOES THE EFFECT OF RELATIONSHIP QUALITY ON CUSTOMER-PERCEIVED VALUE VARY DEPENDING ON COMPANY SIZE?
Yazarlar:
Öznur Özkan Tektaş
,
Bahtışen Kavak
Yayın Bilgisi: 1899 ,
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
663
1
FAVORİ
663
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ULUSLARARASI PAZARLAMA ALANINDA YAPILAN ARAŞTIRMALARIN KATEGORİK OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ: 1995-2010 YILLARI ARASI LİTERATÜR TARAMASI
Yazarlar:
Öznur Özkan Tektaş
Yayın Bilgisi: 1899 ,
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4199
1
FAVORİ
4199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Ekonomik ve Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Verimlilik Dergisi
Editörlük
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü , Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Journal of Mehmet Akif Ersoy University Economics and Administrative Sciences Faculty
Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
TÜKETİCİLERİN KÜRESELLEŞMEYE VE KÜRESEL MARKALARA YÖNELİK TUTUMLARININ MARKA GÜVENİ ÇERÇEVESİNDE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Oznur Özkan Tektaş
, İşıl Konya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17065/huniibf.631779
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
742
1
ATIF
1
FAVORİ
742
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat